Bukletai

Bukletai gali būti įvairiausių tipų. Dažniausiai pasitaikančios – trumpos brošiūrėlės su svarbiausia pagrindine informacija. Bukletai skiriasi savo lenkimų skaičiumi, be to gali būti įvairių tipų bei dydžių. Bukletai dažniausiai turi nuo 8-ių iki daugiau puslapėlių ir gali būti itin ekstravagantiško pateikimo bei formos.

Bukletai dažniausiai reprezentuoja pačią įmonę. Bukletai nusako jos tikslus ir siekius. Pastangas bei patirtį. Gebėjimą prisitaikyti prie rinkos dėsnių, kliento norų bei pažangos siekį vedantį į didesnį tobulėjimą. Bukletai nukreipti į tuos, kurie deda didesnes pastangas tam, kad sektų firmos produkciją.

Tai kaip ir vizitinė firmos kortelė. Nuo tinkamo informacijos pateikimo, sumaketavimo, grafinių sprendimų labai priklauso prekės pasiekiamumas klientui. Gražus ir skoningas bukletų dizainas visuomet labiau atkreipia dėmesį. Tad įvairių žaismingų formų bukletai labai patraukia akį ir sudomina. Arba atvirkščiai – pagal firmos veiklos pobūdį – rimtumas gali suteikti solidumo.